flickrlinkedin
Kipa

Basın Odası

Basın Odası

Kipa CEO’su Jeff Adams: "Müşteri odaklı çalışmalarımız performansımızı olumlu etkiledi"

Adams, Kipa’nın ana ortağı olan Tesco’nun  2014/15 dönemi yarıyıl sonuçlarını duyurmasının ardından, Kipa’nın müşteri memnuniyetini arttırdığını söyledi.

 Müşterilere yönelik yürüttükleri çalışmaların yarıyıl performansını olumlu etkilediğini vurgulayan Adams:  “Yılın ilk döneminde, geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla (LfL) pozitif bir performans gösterdik. Taze gıda ve giyim ürünlerine ek olarak, Kipa Kapımda ve Kipa Direkt ile online alışveriş alanlarında da müşterilerimize yenilikler sunduk. Unlu mamüller ve Kipa Cafe ile de sunduğumuz hizmeti bir adım ileri taşıdık. “Bizim Kasap” reyonlarıyla müşterilerimize et ürünlerinde hem istedikleri kaliteyi hem de servisi sunduk. Ramazan ve okul tatilleri gibi önemli dönemlerde de güçlü  promosyonlar yaptık” dedi.

 Kipa CEO’su Jeff Adams, sözlerini şöyle sürdürdü: “Yılın ilk yarısında, zorlu pazar koşullarına rağmen umut verici bir performans sergiledik. Taze ürün seçeneklerimizi artırmak gibi müşteri odaklı planlarımız, performansımıza olumlu şekilde yansıdı. Çalışmalarımız, özellikle Ege Bölgesi’nde müşteri memnuniyetini ciddi oranda artırdı. Diğer yandan topluma katkı sağlayan projelerimizle çocuklara ve gençlere ulaşmaya devam ettik. Sağladıkları katkılar nedeniyle tüm çalışma arkadaşlarımıza ve sadakatlerini bizden esirgemeyen müşterilerimize teşekkür ediyorum.”

 

 Adams’ın açıklamasından diğer satır başları ise şöyle:

 Çok kanallı alışveriş

- Yeni Bebek Dünyası ve Ev Ürünleri alanlarıyla mağazalarımızda sunduğumuz ürün çeşitliliğini artırmaya devam ettik.

- 14 noktada müşterilerimizin kendi işlemlerini gerçekleştirebildikleri hızlı kasaları hizmete sunduk.

-  Tesco’nun tekstil markası F&F’in Kipa mağazalarındaki satışları, son 4 yıldır istikrarlı bir şekilde artıyor.  F&F markalı tekstil ürünlerini küçük formatlı mağazalarımızda da sunmaya başladık. Hipermarketlerde ise ayakkabı reyonlarını hizmete sunduk.

 Kaliteli gıda

 - Başta mandıra ürünleri olmak üzere pek çok yerel ve bölgesel markayı müşterilerimize sunduk. Özellikle Ramazan’da geleneksel Türk ürünlerinde güçlü bir performans sergileyerek yerli tüketicilerin beklentilerini karşıladık.

- Unlu Mamüller reyonlarımızda sunduğumuz ürünlerle fark yarattık. Özellikle Ramazan ve Kurban bayramlarında çok yüksek satış oranları yakaladık.

- Kipa markalı ürünlerde, gıda ve gıda dışı kategorilerde yaklaşık 100 yeni ürün çeşidini müşterilerimizle buluşturduk.

 Kipa ve Toplum

 - AVM’lerimiz bünyesinde yer alan ve yerel topluma fayda sağlamak üzere konferanslar, etkinlikler ve eğitim programları düzenleyen 12 Aile Kulübümüz, 83.000 üyeye ulaştı. Aile Kulüpleri, spor kurslarından İngilizce kurslarına ve kişisel farkındalık ile kişisel gelişim eğitimlerine üyelerine pek çok farklı seçenek sunuyor.

- Türk Kızılayı ile işbirliğimiz 8’inci yılına ulaştı. Ramazan gibi önemli tarihlerde gıda bağışı kampanyaları düzenledik. Ayrıca geçtiğimiz yıl Ege Bölgesi’ndeki kan ihtiyacını gidermek için Kızılay’a modern bir kan bağışı otobüsü bağışladık.

- Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) işbirliğiyle yürüttüğümüz “İyi Yaşam” Programı’nın pilot aşamasını tamamladık. Çocuklara sağlıklı ve aktif yaşam becerileri kazandırmayı hedefleyen programın bir sonraki hedefi, okullar ve mobil eğitim üniteleri aracılığıyla Türkiye genelinde yıl sonuna kadar 70.000 çocuğa ulaşmak.

- TEGV işbirliğiyle yürütülen İyi Yaşam Programı’nın yanı sıra, Kipa çocukları ve gençleri desteklemek için farklı projeler de yürütüyor. “Gençler için Fırsatlar Yaratırırız” ilkesi doğrultusunda yürüttüğümüz 12 projeyle 280,683 çocuğa ve gence ulaştık.

  

Editörler için not:

 ·         Daha fazla bilgi için www.kipa.com.tr/Kurumsal adresini ziyaret edebilirsiniz.

 ·         Tesco PLC Group basın açıklamasına aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz.

            http://www.tescoplc.com/index.asp?pageid=17&newsid=1074