Kipa

Basın Odası

Basın Odası

Kipa CEO'su Adams: Performansımız istikrarlı bir gelişme gösterdi

        Kipa CEO’su Adams: Performansımız istikrarlı bir gelişme gösterdi
Tesco’nun 2013/14 dönemi sonuçlarını açıklamasının ardından, uluslararası
perakendecinin Türkiye’deki iştiraki Kipa’nın CEO’su Jeff Adams, Kipa’nın
Türkiye’de yıl boyunca gelişme gösterdiğini söyledi.
Kipa CEO’su Jeff Adams, şirketin 2013/14 dönemi boyunca performansında istikrarlı bir gelişme kaydettiğini açıkladı.
Tesco’nun 2013/14 dönemi sonuçlarını duyurmasının ardından, Kipa’nın Türkiye’deki son bir yılını değerlendiren Adams, “Geçtiğimiz yıl, sanal marketimiz "Kipa Kapımda" ve puan toplama işlemlerini kolaylaştıran "Dijital ClubCard" uygulamalarımız aracılığıyla
müşterilerimize çok kanallı fırsatlar sunmaya odaklandık. "1 TL" ve "Fiyatları Geri Aldık" gibi müşteri odaklı kampanyalarımız sayesinde şirketimiz geçtiğimiz yıl içerisinde, performansında istikrarlı bir gelişme gösterdi” dedi.
Kipa’dan 2013/2014 Başlıkları:
· “Kipa Kapımda” sanal alışveriş hizmeti, sunduğu 12 bin ürün seçeneğiyle İzmir’deki müşterilerinin büyük beğenisini kazandı. Son teknolojiyle donatılmış dağıtım kamyonlarısayesinde, ürünler ilk günkü tazeliğiyle müşterilerin kapılarına teslim edildi.
· Çiğli, Bornova Forum, Balçova ve Kurtköy mağazalarında elektronik ve ev
bölümleri yeniden düzenlendi.
· 16 mağazada sebze ve meyve departmanları yenilenerek müşterilere daha çeşitli ve kaliteli ürünler sunulmaya başlandı.


Memnuniyet Garantisi
· Tüketici hakları konusunda öncü bir adım atılarak uygulamaya konulan “Kipa
Memnuniyet Garantisi” kapsamında, Kipa markalı ürünleri satın alan müşteriler, memnun kalmadıkları ürünü koşulsuz olarak, fatura ve sebep göstermeden iade hakkına sahip oldu.

Öz Marka’da Yerel Lezzet
· Kipa öz markalı ürünleri arasına mandıra yoğurdu, kefir, ayran ve Türk mezeleri gibi yerel lezzetleri ekledi.


Gençlere Fırsatlar
· Kipa, 2013/14 içerisinde 1.5 milyon genç için eğitim ve istihdam imkanı yaratarak, hedeflediğirakamın üç katına ulaştı.
· Kipa, TEGV işbirliğiyle yürüttüğü “İyi Yaşam” projesiyle, yaşları 7 ila 13 arasındaki çocukların sağlıklı beslenme ve egzersiz alışkanlıkları kazanmalarını sağladı. Proje 160 bin çocuğa ulaşmayı hedefliyor.
 

Kızılay’a Destek
· “Kipa ile Hayat Ver” projesi kapsamında toplanan 300 bin TL ile, Türk Kızılayı’na Türkiye’nin en modern kan bağış otobüsü alındı.

İyi Bir Çalışma Ortamı
· Kipa, Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) tarafından "En Çok İstihdam Sağlayan İşletme", "En Çok Kadın İstihdamı Sağlayan İşletme" ve "En Fazla İşbaşı Eğitim Programı Düzenleyen İşletme" dallarında 3 önemli ödüle layık görüldü. Geçtiğimiz yıl içerisinde çalışanlarına 220 bin saat eğitim veren Kipa, üst düzey kadın çalışanlarının sayısını ise yüzde 30 oranında artırdı.
 

Editöre Not:
· Tesco PLC Group basın açıklamasının tam metnine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
http://www.tescoplc.com/index.asp?pageid=17&newsid=954